Qwint

Introductie

Hieronder vind je extra informatie over Qwint. Naast factuele informatie lees je hier ook meer over het bedrijf, de mensen, energietarieven en producten.

Informatie

Qwint is nog één van de weinige, échte Nederlandse energiebedrijven. Persoonlijke aandacht voor onze klanten, dat staat bij ons voorop. Want zij zijn voor ons het allerbelangrijkste en we doen er dan ook alles aan om onze klanten te geven waar ze recht op hebben: gunstige tarieven én een uitstekende service.

Waarom overstappen naar deze energieleverancier?
Wat maakt deze leverancier naar eigen zeggen zo bijzonder?
Door de combinatie van groene stroom en gas tegen lage tarieven en een prima service door een eigen helpdesk (geen callcenter) wil Qwint haar klanten tevreden houden en tevens een bijdrage leveren aan een schoner milieu.

Adres Postbus 856 7750 AW Hengelo
Telefoontijden helpdesk Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur
Telefoonnummer helpdesk 074 250 06 08
Telefoonkosten Helpdesk Lokaal tarief
Steden met klantenbalies Hengelo
Vergunninghouder voor gas en licht
Lid geschillencommissie Ja
Gedragscode Nee
Duurzame opwekking in NL Ja
Stroometiket
Algemene Voorwaarden Algemene voorwaarden

Facturering

Facturering Maandelijks voorschotbedrag per automatische incasso. Eén keer per jaar een jaarafrekening.

De administratiekosten betalingsverkeer bedragen € 1,50 per maand indien u niet kiest voor automatische incasso.
Alles op 1 factuur Ja
Acceptgiro Nee
Kosten acceptgiro per keer N.v.t.
Automatische incasso Ja
Andere betaalopties
  • Ideal
  • Betalingsregeling
  • Digitale nota
  • Contant via klantenbalie
Kosten 1e herinnering 0,-
2e herinnering 15,00
Verwerking verhuizing 0,-
Overige kosten, namelijk Tweede (en laatste) aanmaning € 50,00

Dienstenoverzicht

Online diensten
Verhuizing doorgeven
Inzien/wijzigen pers. gegevens
Factuur inzien
Energieverbruik checken
Meterstanden doorgeven
Voorschot wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Energiebesparing en advies
Energie Prestatie Advies (EPA)
Verbruik meten en bijhouden
Verbruikkosten apparaten
Verbruik per e-mail
Bespaartips
Service diensten
Service- en onderhoudscontract
Veiligheidscheck energie
Duurzaam
Groenprojecten

Consuwijzer

Beloofde beantwoording e-mail 5 werkdagen
Beloofde beantwoording brief 7 werkdagen
Beloofde beantwoording telefoon 0 werkdagen
Tijdigheid rekening Elektriciteit Niet apart gemeten
Tijdigheid rekening Gas Niet apart gemeten
Aantal signalen en klachten algemeen Zeer laag

Mogelijkheden wijzigen voorschotbedrag

Hoe wijzigen? Neem contact op met klantenservice
Hoe vaak? onbekend
Max. verlaging? onbekend
Max. verhoging? onbekend
Verdere verlaging op verzoek? Neem contact op met klantenservice