Oxxio

Introductie

Hieronder vind je extra informatie over Oxxio. Naast factuele informatie lees je hier ook meer over het bedrijf, de mensen, energietarieven en producten.



Wat doet Oxxio voor haar vaste klanten?

Oxxio heeft een aantal extra’s in de Oxxio app ingebouwd, speciaal voor klanten.

Informatie

Oxxio levert sinds 2000 energie in Nederland. Oxxio is gevestigd in Hilversum en heeft circa 170 medewerkers.

Waarom overstappen naar deze energieleverancier?
Bij Oxxio krijgen particulieren en het MKB altijd 100% groene stroom. En daar betalen zij geen cent extra voor. Oxxio doet zijn uiterste best om het klimaat te ontzien. Daarom stimuleren wij onze klanten om zuinig te zijn met energie. We houden onze tarieven laag en geven onze klanten slimme en concrete bespaaradviezen. Met deze benadering is Oxxio uitgegroeid tot de vierde energieleverancier van Nederland. Naast variabele tarieven, bieden wij onze klanten ook scherpe vaste tarieven aan. Continu bekijken wij wat voor onze klanten het meest interessant is.

Adres Postbus 1952 1200 BZ Hilversum
Telefoontijden helpdesk Werkdagen van 8.30 tot 19.00 uur
Telefoonnummer helpdesk 0900-55 66 777
Telefoonkosten Helpdesk 55 cent per gesprek, plus eigen telefoonkosten
Steden met klantenbalies Geen
Vergunninghouder voor gas en licht
Lid geschillencommissie Ja
Gedragscode Ja
Duurzame opwekking in NL Nee
Stroometiket
Algemene Voorwaarden Algemene voorwaarden

Facturering

Facturering Maandelijks voorschotbedrag per automatische incasso. Eén keer per jaar een jaarafrekening.
Alles op 1 factuur Ja
Acceptgiro Nee
Kosten acceptgiro per keer n.v.t.
Automatische incasso Ja
Andere betaalopties
  • Ideal
  • Betalingsregeling
  • Digitale nota
  • Contact via klantenbalie
Kosten 1e herinnering 0,-
2e herinnering Volgens wettelijke bepaling
Verwerking verhuizing 0,-
Overige kosten, namelijk Geen

Dienstenoverzicht

Online diensten
Verhuizing doorgeven
Inzien/wijzigen pers. gegevens
Factuur inzien
Energieverbruik checken
Meterstanden doorgeven
Voorschot wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Energiebesparing en advies
Energie Prestatie Advies (EPA)
Verbruik meten en bijhouden
Verbruikkosten apparaten
Verbruik per e-mail
Bespaartips
Service diensten
Service- en onderhoudscontract
Veiligheidscheck energie
Duurzaam
Groenprojecten

Consuwijzer

Beloofde beantwoording e-mail 3 werkdagen
Beloofde beantwoording brief 5 werkdagen
Beloofde beantwoording telefoon 0 werkdagen
Tijdigheid rekening Elektriciteit 98.9%
Tijdigheid rekening Gas 98.9%
Aantal signalen en klachten algemeen Laag

Mogelijkheden wijzigen voorschotbedrag

Hoe wijzigen? Online via Mijn Oxxio, via klantenservice
Hoe vaak? Elke maand
Max. verlaging? 40%
Max. verhoging? 200%
Verdere verlaging op verzoek? Neem contact op met klantenservice