MAIN Energie

Introductie

Hieronder vind je extra informatie over Main Energie. Naast factuele informatie lees je hier ook meer over het bedrijf, de mensen, energietarieven en producten.



Wat biedt Main energie als extra service?

Main Energie biedt ondersteuning op het gebied van eigen opwek.

Informatie

MAIN Energie Thuis onderscheidt zich van andere energieaanbieders door een aantrekkelijke combinatie van jarenlange ervaring, lage tarieven en persoonlijke aandacht voor haar klanten. Wij kunnen zeer goed inschatten wat voor u de ideale situatie is.

Waarom overstappen naar deze energieleverancier?
Wat maakt deze leverancier naar eigen zeggen zo bijzonder? MAIN Energie levert en beheert energie voor particuliere, maar ook zakelijke aansluitingen in het MKB, Vastgoed en Grootzakelijke segment. MAIN Energie levert duurzame energie tegen zeer scherpe tarieven én uitstekende service en bereikbaarheid. MAIN Energie biedt een totaal energiepakket waarbij persoonlijke service en aandacht voor de klant centraal staan. Geen eindeloze wachttijden en ook geen standaard antwoorden. MAIN Energie garandeert een persoonlijk aanspreekpunt met de juiste expertise en een gemakkelijke, naadloze overstapservice.

Adres Postbus 1094
 1000 BB Amsterdam
Telefoontijden helpdesk Op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.
Telefoonnummer helpdesk 088-08 09 000
Telefoonkosten Helpdesk Lokaal tarief
Steden met klantenbalies Geen
Vergunninghouder voor gas en licht
Lid geschillencommissie Ja
Gedragscode Ja
Duurzame opwekking in NL Nee
Stroometiket
Algemene Voorwaarden Algemene voorwaarden

Facturering

Facturering Maandelijks voorschotbedrag per automatische incasso. Eén keer per jaar een jaarafrekening.
Alles op 1 factuur Ja
Acceptgiro Ja
Kosten acceptgiro per keer 2,42
Automatische incasso Ja
Andere betaalopties
  • Ideal
  • Betalingsregeling
  • Digitale nota
  • Contant via klantenbalie
Kosten 1e herinnering 0,-
2e herinnering 15,-
Verwerking verhuizing € 0,-
Overige kosten, namelijk Conform wettelijke bepaling

Dienstenoverzicht

Online diensten
Verhuizing doorgeven
Inzien/wijzigen pers. gegevens
Factuur inzien
Energieverbruik checken
Meterstanden doorgeven
Voorschot wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Energiebesparing en advies
Energie Prestatie Advies (EPA)
Verbruik meten en bijhouden
Verbruikkosten apparaten
Verbruik per e-mail
Bespaartips
Service diensten
Service- en onderhoudscontract
Veiligheidscheck energie
Duurzaam
Groenprojecten

Consuwijzer

Beloofde beantwoording e-mail 2 werkdagen
Beloofde beantwoording brief 5 werkdagen
Beloofde beantwoording telefoon 0 werkdagen
Tijdigheid rekening Elektriciteit Niet apart gemeten
Tijdigheid rekening Gas Niet apart gemeten
Aantal signalen en klachten algemeen Zeer laag

Mogelijkheden wijzigen voorschotbedrag

Hoe wijzigen? Via website (mijnMAIN), telefonisch of per e-mail
Hoe vaak? geen beperking
Max. verlaging? 10%
Max. verhoging? 200%
Verdere verlaging op verzoek? Neem contact op met klantenservice