Huismerk Energie

Introductie

Hieronder vind je extra informatie over Huismerk Energie. Naast factuele informatie lees je hier ook meer over het bedrijf, de mensen, energietarieven en producten.



Wat doet Huismerk Energie voor haar vaste klanten?

Klanten krijgen inzicht in hun energieverbruik met de slimme energiemanager.

Informatie

Huismerk Energie levert lokale groene energie. Dit wil zeggen dat deze energieleverancier duurzame stroom opwekt van puur Nederlandse bodem. De energie wordt vooral ingekocht bij kleine, lokale initiatieven.

Waarom overstappen naar deze energieleverancier?
Huismerk Energie investeert in de kwaliteit van de energie zelf, maar ook in de informatie en service rondom het leveren van energie. Daardoor zijn we in staat om energie dichter bij de klant te brengen. Dat doen we door te laten we zien waar jouw energie vandaag komt, maar vooral ook door energie weer persoonlijker en inzichtelijker te maken.

Wij hebben geen dure campagnes, maar een groot netwerk van energiepartners, enthousiaste medewerkers en betrokken klanten die ons elke dag helpen om een betere energieleverancier te worden en Nederland een stukje duurzamer te maken.

Ondernemerschap in energie moet niet voorbehouden blijven aan grote bedrijven. Samen met onze mede-aandeelhouder IIG / PPM Oost, is een gemeenschappelijke visie ontwikkeld voor het stimuleren van lokale opwek.

Adres Kerkenbos 1057b 6546 BB Nijmegen
Telefoontijden helpdesk Werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.
Telefoonnummer helpdesk 088-1051122
Telefoonkosten Helpdesk Lokaal tarief
Steden met klantenbalies Nijmegen
Vergunninghouder voor gas en licht
Lid geschillencommissie Ja
Gedragscode Ja
Duurzame opwekking in NL Ja
Stroometiket
Algemene Voorwaarden Algemene voorwaarden

Facturering

Facturering Maandelijks voorschotbedrag per automatische incasso. een keer per jaar een jaarafrekening.
Alles op 1 factuur Ja
Acceptgiro Ja
Kosten acceptgiro per keer 3.-
Automatische incasso Ja
Andere betaalopties
  • Ideal
  • Betalingsregeling
  • Digitale nota
  • Contant via klantenbalie
Kosten 1e herinnering 0.-
2e herinnering 15.-
Verwerking verhuizing 0,-
Overige kosten, namelijk € 40,- minimaal (15% openstaande bedrag)

Dienstenoverzicht

Online diensten
Verhuizing doorgeven
Inzien/wijzigen pers. gegevens
Factuur inzien
Energieverbruik checken
Meterstanden doorgeven
Voorschot wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Energiebesparing en advies
Energie Prestatie Advies (EPA)
Verbruik meten en bijhouden
Verbruikkosten apparaten
Verbruik per e-mail
Bespaartips
Service diensten
Service- en onderhoudscontract
Veiligheidscheck energie
Duurzaam
Groenprojecten

Consuwijzer

Beloofde beantwoording e-mail 2 werkdagen
Beloofde beantwoording brief 2 werkdagen
Beloofde beantwoording telefoon 0 werkdagen
Tijdigheid rekening Elektriciteit Niet apart gemeten
Tijdigheid rekening Gas Niet apart gemeten
Aantal signalen en klachten algemeen onbekend

Mogelijkheden wijzigen voorschotbedrag

Hoe wijzigen? Via de website (Mijn Huismerkenergie), telefonisch
Hoe vaak? Eenmaal per jaar
Max. verlaging? 10%
Max. verhoging? 10%
Verdere verlaging op verzoek? Neem contact op met klantenservice