DELTA

Introductie

Hieronder vind je extra informatie over Delta. Naast factuele informatie lees je hier ook meer over het bedrijf, de mensen, energietarieven en producten.



Wat doet Delta nog meer?

Delta biedt leuke extra’s voor de energiebewuste klant, zoals een laadpas voor elektrisch rijden.

Informatie

DELTA levert energie, infra- en milieudiensten én digitale services, zoals internet, telefonie en radio en tv-signalen. Dit Zeeuwse energiebedrijf is actief op de Nederlandse consumentenmarkt, maar ook in het buitenland op het gebied van afvalverwerking, energie en digitale dienstverlening. De onderneming biedt werk aan ruim 3.000 professionals.

Waarom overstappen naar deze energieleverancier?
DELTA mag zich tot één van de meest veelzijdige energiebedrijven in Nederland rekenen. Naast opwekking van elektriciteit en energiehandel levert zij binnen de divisie Energie & MultiMedia gas en elektriciteit aan de particuliere en de zakelijke markt.

Al deze producten worden tegen actuele, concurrerende tarieven aangeboden. Delta heeft veel extra aandacht voor de traditionele thuismarkt. Dat is al sinds jaar en dag de provincie Zeeland.

Adres Postbus 5048 4330 KA Middelburg
Telefoontijden helpdesk Werkdagen van 08.00-21.00 uur. Zaterdag 09.00-13.00 uur.
Telefoonnummer helpdesk 0800 - 5150
Telefoonkosten Helpdesk gratis
Steden met klantenbalies Middelburg
Vergunninghouder voor gas en licht
Lid geschillencommissie Ja
Gedragscode Ja
Duurzame opwekking in NL Ja
Stroometiket
Algemene Voorwaarden Algemene voorwaarden

Facturering

Facturering Maandelijks een voorschotnota en 1x per jaar een eindafrekening.
Alles op 1 factuur Ja
Acceptgiro Ja
Kosten acceptgiro per keer 0
Automatische incasso Ja
Andere betaalopties
  • Ideal
  • Betalingsregeling
  • Digitale nota
  • Contant via klantenbalie
Kosten 1e herinnering 0,-
2e herinnering Geen tweede herinnering, aanmaning: € 17,50
Verwerking verhuizing 0,-
Overige kosten, namelijk Geen

Dienstenoverzicht

Online diensten
Verhuizing doorgeven
Inzien/wijzigen pers. gegevens
Factuur inzien
Energieverbruik checken
Meterstanden doorgeven
Voorschot wijzigen
Rekeningnummer wijzigen
Energiebesparing en advies
Energie Prestatie Advies (EPA)
Verbruik meten en bijhouden
Verbruikkosten apparaten
Verbruik per e-mail
Bespaartips
Service diensten
Service- en onderhoudscontract
Veiligheidscheck energie
Duurzaam
Groenprojecten

Consuwijzer

Beloofde beantwoording e-mail 2 werkdagen
Beloofde beantwoording brief 2 werkdagen
Beloofde beantwoording telefoon 0 werkdagen
Tijdigheid rekening Elektriciteit 99.48%
Tijdigheid rekening Gas 99.4%
Aantal signalen en klachten algemeen Zeer laag

Mogelijkheden wijzigen voorschotbedrag

Hoe wijzigen? Via eigen online account, telefonisch
Hoe vaak? Elke maand
Max. verlaging? 15%
Max. verhoging? 100%
Verdere verlaging op verzoek? Neem contact op met klantenservice